Barbie World + video

An ordinary crazy working day

Handmade slogan t-shirt
PINKO jeans
CHRISTIAN DIOR sandals
CHRISTIAN DIOR earrings
TIFFANY&Co. bracelet and charms
H&M chains bracelet
TARINA TARANTINO skull ring
H&M studded rings
CALVIN KLEIN glasses
No brand heart shaped glasses

First of all I have to thank Maria who gave me the chance to make this video interview for Chicisimo, a fashion community to which I belong. I apologize for my mistakes and my pronunciation, but as I always say, also thanks to these projects, I try and I hope to improove my English. If you want to read the rest of my interview click here.

This video production was the excuse to take some photos of the backstage, means an ordinary crazy working day with Manuela, my photographer: pc, notes, calls, photos, books but, above all, a great harmony and collaboration with a pinch of madness, attested by my heart shaped glasses! Then, have you noticed my new business cards ? What do you think about, you like them?

As you know I love high heels but when I saw these absolutely flat Dior sandals I could not resist, they are a real gem. For this occasion I also decided to wear the latest t-shirt model designed with Manuela, an ironic slogan tee declaring "I am a fashion blogger... follow me", enhanced by the print of a pair of red stilettos and by a row of studs around the neck. Regarding this, I want to inform you that, from now on in my online shop A Bit Of Shopping, in addition to my creations you can find some clothing and accessories directly coming from my closet that I decided to sell. The first item is already available, if you are interested click here.

________________________________________________________________________

Innazitutto devo ringraziare Maria che mi ha dato l’opportunità di realizzare questa video intervista per Chicisimo, una fashion community di cui faccio parte. Mi scuso per i miei errori e per la mia pronuncia ma, come dico sempre, anche attraverso questi progetti, cerco e spero di miglirare il mio inglese. Se volete leggere anche il resto della mia intervista cliccate qui.

La realizzazione di questo video è stato poi il pretesto per scattare alcune foto di backstage, ovvero di un pazzo ordinario giorno di lavoro insieme a Manuela, la mia fotografa: pc, appunti, telefonate, foto, libri ma soprattutto tanta sintonia e collaborazione con un pizzico di pazzia, come dimostrano i miei occhiali a forma di cuore! Avete poi notato i miei nuovi biglietti da visita ? Cosa ne pensate, vi piacciono?

Come sapete adoro i tacchi alti ma quando ho visto questi sandali assolutamente flat di Dior non ho saputo resistere, sono un vero e proprio gioiello. Per l’occasione ho deciso di indossare anche l’ultimo modello di t-shirt ideato proprio insieme a Manuela, una ironica slogan tee che dichiara “I am a fashion blogger…follow me”, impreziosita dalla stampa di un paio di stiletti rossi e da una fila di borchie intorno al collo. A questo proposito, vorrei informarvi che, da oggi, nel mio shop online A Bit Of Shopping oltre alle mie creazioni potete trovare anche alcuni capi ed accessori provenienti dal mio armadio che ho deciso di mettere in vendita. Il primo articolo è già disponibile, se siete interessati cliccate qui.


.......................... ................ />