Barbie World + tiffany

Do you need gasoline? Sorry, we only have Diesel

Jumpsuit, necklace, sneakers and hat courtesy of DIESEL
MARC JACOBS bag
GIUSEPPE ZANOTTI DESIGN ankle boots
DIOR BEAUTY Special Edition bracelet
TIFFANY&Co. bracelet and charms
TARINA TARANTINO skull ring
H&M studded rings
Some time ago, Diesel has contacted me to invite me to take a photo shoot inside the San Babila Square store in Milan, with an outfit that I could choose. This choice has required very little time since, just entered, my eyes have been placed on this wonderful gray denim jumpsuit. Then I decided to play with some Diesel accessories, like the necklace made of small black studs, the amazing sneakers with applications that recall a pointed stud shape but actually they are made of fluorescent pink rubber and an hat discovered in the kids department. In other shots, instead, I decided to complete my look with my Giuseppe Zanotti Design ankle boots, my new Marc Jacobs bag and one of my Dior Beauty Special Editions that, you well know, I love collecting. As many of you know the Diesel store in Milan is very particular, so Manuela and I have tried to exploit the corners that we thought could be more significant. Regarding this, I thank Federico for having organized all this and made it possible.

Finally, I’d like to inform you of some news on my blog that I decided to introduce and which perhaps you have already noticed. First, the possibility of easily seeing my videos everytime you want thanks to their presence in the right column. The possibility to email and share on Blogger, Facebook, Twitter and Google Buzz my posts, thanks to the small buttons placed next to comments. Finally, the possibility at the end of each post, to click on the Facebook "Like" button if you liked what you saw and read, to directly add my blog on Bloglovin and to follow me on Twitter.
________________________________________________________________________
Qualche tempo fa, Diesel mi ha contattata per invitarmi a realizzare un servizio fotografico all’interno dello store di Piazza San Babila a Milano, potendo scegliere l’outfit che preferivo. Scelta che ha richiesto veramente poco tempo dato che, appena entrata, i miei occhi si sono subito posati su questa meravigliosa jumpsuit in denim grigio. Ho poi deciso di giocare con alcuni accessori Diesel come la collana formata da piccole borchiette nere, le fantastiche sneakers con applicazioni che richiamano la forma di una borchia appuntita ma in realtà sono in gomma rosa fluorescente e un cappello scovato addirittura nel reparto bambini. In altri scatti, invece, ho deciso di completare il look con i miei ankle boots di Giuseppe Zanotti Design, la mia nuova borsa di Marc Jacobs ed una delle Special Edition di Dior Beauty che, come ben sapete, amo collezionare. Come molti di voi sapranno il Diesel store di Milano è davvero particolare ed io e Manuela abbiamo cercato di sfruttare gli angoli che pensavamo potessero essere più significativi. A questo proposito, ringrazio Federico per aver organizzato e reso possibile tutto questo.

Infine, vorrei informarvi di alcune novità riguardanti il mio blog che ho deciso di introdurre e di cui, magari, vi sarete già accorti. Innanzitutto la possibilità di vedere facilmente i miei video ogni volta che vorrete grazie alla loro presenza nella colonna di destra. La possibilità di inviare via mail e di condividere su Blogger, Facebook, Twitter e Google Buzz i miei post, tramite i pulsantini posizionati di fianco ai commenti. In ultimo, la possibilità, alla fine di ogni post, di poter cliccare sul bottone di Facebook “Mi piace” nel caso in cui abbiate apprezzato ciò che avete visto e letto, di aggiungere direttamente il mio blog su Bloglovin e di seguirmi su Twitter.