Barbie World + vintage

A light in the dark


Vintage black dress Gold and black suede platforms: GUCCI Pearls and logo necklace: CHANEL Handmade gold chains and swarovsky cross necklace. Sometimes it’s very dark around you, but if you look up there’s always a light that can bring you out of the darkness.. I’m very proud of these shots taken in a underground parking during a raining day. I love my new haircut (thanks to Nello Migliaccio - Milan ). In these photos there is a little clue of my obsession... Chanel! But stay tunes... I have a lot of fashion obsessions!!!. I have to thank all of you for receiving a lot of congratulations... you are fantastic! I’m sorry for all mistakes in the English version but, even in this way, I’ll try to improve my English. ________________________________________________________________________. A volte intorno a te è tutto buio, ma se guardi in alto c’è sempre una luce che può guidarti fuori dalle tenebre.. Sono particolarmente orgogliosa di questi scatti realizzati in un parcheggio sotterraneo in un giorno di pioggia. Amo il mio nuovo taglio di capelli (grazie a Nello Migliaccio - Milano ). In queste foto c'è un piccolo indizio di una mia ossessione... Chanel! Ma rimanete sintonizzati... ho molte ossessioni fashion!. Devo ringraziare tutti voi per aver ricevuto molti complimenti... siete fantastici! Mi scuso fin da ora per tutti gli errori nella traduzione in inglese ma, anche in questo modo, cerco di migliorare il mio inglese.