Barbie World + zara

I came back just in time to play with colors


ZARA jeans TOPSHOP vest ZARA jacket JIMMY CHOO clutch JEFFREY CAMPBELL Lita glitter boots SWATCH - THE LADY COLLECTION watches
Hello my dear readers, here I am back to normal life after my long and wonderful experience in China, Thailand and Malaysia. I confess that I really want to take new pics with Manuela and to be able to have access to my whole closet. After recovering from the jet-lag and regaining the space-time consciousness, I realized that we were in Carnival’s time, so I thought about my personal way of interpreting this festival. In fact, I played with the colors of the nailpolish to create a harlequin manicure and I used two different shades of lipstick. Then I gave a further touch of color wearing two funny watches which are part of a fantastic box set given to me by Swatch. Concerning the outfit, I chose to wear a basic jeans and my beloved studded jacket, both by Zara, a Topshop vest with cuts on the sleeves, the Jimmy Choo clutch and, finally, my new Jeffrey Campbell Lita glitter boots.
---
Buongiorno mie cari lettori, eccomi ritornata alla normalità dopo la mia lunga ed incredibile esperienza tra Cina, Tailandia e Malesia. Vi confesso che avevo davvero voglia di scattare nuove foto insieme a Manuela e di poter avere a disposizione tutto il mio guardaroba. Dopo essermi ripresa dal fuso orario ed aver riacquistato la cognizione spazio-temporale, mi sono resa conto che eravamo in periodo di Carnevale, così ho pensato di interpretare a mio modo questa festività. Ho infatti giocato con i colori dello smalto per creare una manicure arlecchino e ho utilizzato due tonalità diverse di rossetto. Ho poi dato un ulteriore tocco di colore indossando due dei divertenti orologi facenti parte di un fantastico cofanetto regalatomi da Swatch. Per quanto riguarda l’outfit ho scelto di indossare dei pratici jeans e la mia adorata giacca borchiata, entrambi di Zara, una maglietta di Topshop con dei tagli lungo le maniche, la clutch di Jimmy Choo ed, infine, le mie nuove Lita glitterate di Jeffrey Campbell.