Barbie World + zara

I want back spring time


ZARA skirt ZARA shirt JIMMY CHOO sandals GUCCI Indy bag H&M bracelet
As you know I don’t like hot weather so much, especially if I am not at the tropics with a bikini, my sunscreen lotion and a coconut with a beautiful colored straw. I was shocked by the temperatures over 30 degrees of the past days. We are only at the beginning of April, where is the spring with its mild afternoons and cool evenings but, most importantly, when could I ever wear all the blazer I have in my closet? So this is a typical colorful summer look: a balloon skirt and a striped shirt, recently purchased at Zara. Then I opted for quite moderate accessories: the Jimmy Choo natural python sandals, the Indy Gucci dark brown bag and, in the end, an H&M rope bracelet.
---
Come ben sapete non amo molto il caldo torrido, soprattutto se non mi trovo ai tropici con un bikini, la mia protezione solare e una noce di cocco con una bella cannuccia colorata. Le temperature oltre i 30 gradi dei giorni scorsi mi hanno davvero sconcertata. Siamo solamente agli inizi di Aprile, dov’è la primavera con i suoi pomeriggi miti e le fresche serate ma soprattutto, tutti i blazer che ho nell’armadio quando li potrei mai mettere? Ecco quindi un look tipicamente estivo e molto colorato: gonna a palloncino e camicetta a righe, acquistati recentemente da Zara. Ho optato poi per degli accessori abbastanza sobri: i sandali in pitone naturale di Jimmy Choo, la Indy di Gucci color testa di moro ed, infine, un bracciale in corda di H&M.