Barbie World + style

Fashion is...

... and a lot of fun!

Purple sequins shorts: CELYN b. Purple damask jacket: CELYN b. Silver open-toe with bow: CESARE PACIOTTI
.

In this period, I particularly love purple and not just because it’s trendy but because I think it suits me very well and can be combined with many other colours. I love the last picture, it shall me joy just looking at it and then, what's better than throw yourself on a bed full of clothes and accessories?

Last Tuesday I was at M Missoni, the new flagship store of the Missoni’s young line recently opened in Milan, for a Christmas drink with the new collection’s preview. As a good Italian fashion victim, I love Missoni, the quality and workmanship of its fabrics, and thanks to the M Missoni line, it isn’t necessary to squander own assets to have a dress of this maison!

Christmas is closer and I'd like to know your plans for the holidays and, above all, your wishing list! By the way have you seen my Christmas widget with countdown to the most magical day of the year?

________________________________________________________________________
In questo periodo amo in modo particolare il viola e non solo perchè è di moda ma perchè credo che mi si addica e che possa essere abbinato a tantissimi altri colori. Adoro l’ultima foto, mi trasmette gioia solo a guardarla e poi, cosa c’è di meglio che buttarsi su un letto pieno di vestiti e accessori?

Martedì ero da M Missoni, il nuovo flagship store della linea giovane di Missoni inaugurato da poco a Milano, per un aperitivo di Natale con anteprima della nuova collezione. Da buona italian fashion victim, adoro Missoni, il pregio e la lavorazione dei suoi tessuti e, grazie alla linea M Missoni, non è necessario dilapidare il proprio patrimonio per possedere un abito della maison!

Natale è sempre più vicino e mi piacerebbe sapere un po’ i vostri programmi per le feste e, soprattutto, la vostra wishing list! A proposito avete visto il mio Christmas widget con tanto di countdown al giorno più magico dell’anno?