Barbie World + kitchen

Menjelma kembali...

Assalamualaikum wbt,

Hampir 2 bulan saya tak update blog saya. Kesibukan dalam kerja membuatkan saya malas nak update blog.Saya masih lagi menerima tempahan seperti biasa.Tapi kesuntukan masa membuatkan blog saya terabai..

Terima kasih kepada Lin yang menempah 300pcs fancy cookies, 300 pcs muffin choc chip, Jem dari larkin menempah Kek fondant, Linda dari Taman Daya menempah Fancy Cookies dan kepada semua yang saya tak ingat nama2 mereka, terima kasih banyak2.
Gambar2 untuk tempahan bulan Nov dan dec saya tak ambik pun.Mood nak update blog dah ke laut..:p

Ini adalah tempahan bulan ni..jadi layan je gambar ye..

200 pcs Apam Mawar ditempah oleh Linda dari Taman Daya.

Blueberry cheesetart ditempah oleh:-
150 pcs - Mak anjang dari Saujana
100 pcs - Staff SUK Nusajaya.

alt="" />

150 pcs - Cookies Stick ditempah oleh Safura.

Apam dot-dot ditempah oleh:-

150 pcs - ditempah oleh Mak Anjang saya.
200 pcs - ditempah oleh Lin.
200 pcs - Lupa nama staff dari PTG nusajaya.