Barbie World + style by marina

Changing as a skirt in the wind

STYLE BY MARINA skirt H&M tank top CASADEI wedges MARC JACOBS clutch H&M multiple bangles Vintage bakelite bangles ALDO rings H&M owl necklace
Here's what I like most about that so loved, hated, envied and criticized universe called fashion: I can say with absolute certainty "I will never wear a long pleated skirt " to buying it after, wearing it and even feeling comfortable in it! In fact, for this outfit I’ve chose a maxi pleated skirt purchased online at Style by Marina and combined with that neon pink H&M tank top, my new Casadei wedges and that Marc Jacobs clutch. I’ve given up the earrings and I opted for that H&M thin chain with a small owl pendant to focus not only on those H&M gold metal bangles and those vintage ones in different shades of pink bakelite, but also on the rings, purchased at Aldo store which, as you know, has recently opened in Milan.
---
Ecco cosa mi piace di più di quell’universo tanto amato, odiato, criticato e invidiato chiamato moda: poter dire con assoluta convinzione “Io non metterò mai una gonna lunga a pieghe!” per poi comprarla subito dopo, indossarla e sentirsi pure a proprio agio! Per questo outfit ho scelto infatti una maxi gonna plissettata acquistata online da Style by Marina e abbinata ad una canotta rosa fluo di H&M, alle mie nuove zeppe di Casadei ed alla clutch di Marc Jacobs. Ho rinunciato agli orecchini e ho optato per una sottile catenina con un piccolo ciondolo a forma di gufo di H&M per poter puntare non solo sui bracciali rigidi in metallo dorato sempre di H&M e su quelli vintage in diverse tonalità di bachelite rosa, ma anche sugli anelli, acquistati presso lo store di Aldo che, come sapete, ha recentemente aperto a Milano.

PH LOVO DESIGN